onsdag den 11. september 2013

yoga & morgentanker


Igår kl 16 ca. gik jeg sukkerkold og dykkede ned i en pose fibre musli, som jeg fik spist nok halvdelen af. Det betyder oppustet mave, ømme gummer og dårlig samvittighed. Kender i det når man spiser med hjernen og ikke maven? Nå nok om det.. Senere på aftenen tog jeg ned og trænede lidt med min veninde og sludrede. I morges havde jeg sat vækkeuret, så jeg kunne nå til Hatha yoga inden jeg skal mødes med min læsegruppe her om en times tid. Yoga er ALTID en god ide. Jeg syntes det er en god måde at forkæle sig selv på. Her er nogle andre måder jeg forkæler mig selv på i hverdagen:
1. Rent sengetøj 2. hårkur, ansigtsmasker osv. 3. massere af friske bær og frugt. 4. gå en lang tur og nyde solen.
Det lyder simpelt, men det er nogengange de små ting som gør en forskel på en helt almindelig tirsdag!
Hvad gør i for at forkæle jer selv i hverdagen? :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar