søndag den 26. februar 2012

Det første indlæg!





Hey alle sammen!


Lige en kort beskrivelse af mig selv til at starte med.
Jeg er en pige på 21 år, der bruger det meste af min tid på at studere, arbejde og være sammen med mine venner. De fleste ved at livet som ung, er fuldt med masser af druk, fester, hygge og ingen penge.
Derfor ender man tit med at spise mere usundt end man rent faktisk har lyst til. 
Jeg har haft det på samme måde, og dette har været skyld i en vægtøgning på 10 kg.


Men det er slut nu. Jeg vil vise at man sagtens kan tabe sig på en sund måde, selvom man er på SU og gerne vil hygge sig med vennerne, og drikke øl i weekenden.


Håber i vil følge min rejse mod et tyndere og sundere jeg! 
Jeg vil poste opskrifter, tips, inspiration og give updates om mine resultater osv.


- S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar