tirsdag den 9. april 2013

Paleo pancakes


Godmorgen! Igår aftes havde jeg første vagt på mit nye job. Jeg syntes altid det er hårdt at lære så meget og møde en masse nye mennesker på relativ kort tid, men heldigvis gik det godt, og jeg har fået 4 nye vagter :-). Om lidt skal jeg til min 3. crossfit time med en veninde, resten af dagen skal jeg male og ordne ting i min lejlighed. I aften skal jeg lave middag til to veninder, glæder mig til at vise jeg resultatet!

Om noget helt andet - pandekager! Der er mange måder at lave paleo pandekager, og jeg veksler også mellem flere forskellige opskrifter, men hvis det skal gå stærkt så er dette opskriften jeg bruger:
1 banan, 2 æg, 1 stor spk nøddesmør, knivspids salt, evt. kanel/vanilie/sødemiddel.
Blend det hele og steg i kokos olie på lav varme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar