lørdag den 18. maj 2013

Omelet med squash


Så er der tre dage tilbage til jeg skal aflevere projekt, og det betyder desværre at jeg skal bruge dagen indenfor med min gruppe... Håber virkelig at vejret også er godt på onsdag ;-)
Igår var jeg til hot yoga med min gode veninde, det er snart et halvt år siden jeg har været til bikram, og det var dejligt at mærke varmen igen. Jeg syntes det gjorde stor forskel, at der lige var lidt 'køligere' end til bikram, og selve undervisningen var mindre disciplineret og mere afslappet.. Hvis det ikke var så dyrt, ville jeg helt sikkert gerne komme der lidt oftere!
Nå her en hurtig frokost jeg lavede forleden, omelet med squash. Det er bare to æg, som jeg piskede let, ned på en lille pande og på med tynde skiver squash og lidt urtesalt. Spiste den med gulerods stave. God søndag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar