søndag den 5. maj 2013

status


 Så er det mandag igen, og jeg tænkte jeg lige ville give en lille trænings og vægttabs status. Jeg har siden januar trænet i fitness center ca 3 gange om ugen. Men fra 1 april tog jeg et valg om at skrue itensiteten op og virkelig bruge energi på at få den krop jeg drømmer om. Jeg startede til crossfit, hvilet jeg er rigtig glad for, og som fungere perfekt til at styrke min krop, presse mig og lære en masse nye styrke/vægt øvelser. Udover det er jeg rigtig glad for yoga, som jeg prøver at komme til en gang om ugen. De sidste 5 uger har jeg trænet 5-6 gange om ugen, og jeg kan virkelig mærke en forskel. Jeg har en masse energi, er gladere både for min krop - men også generelt. Udover det har jeg tabt mig 2,5 kg. Det er dog ikke kun pga træning, at jeg har set disse positive effekter. Jeg spiser også sundt og spiser store mængder protein, grøntsager, skyr og lidt nødder og frugt hver dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar